Da, produsele YoYo Factory pot fi comandate telefonic. Ne poti apela oricand in intervalul 9:30 - 17:30, de luni pana vineri, pentru a ne da informatiile necesare comenzii: numele / codul produselor, numele, adresa, numarul de telefon si alte informatii considerate necesare pentru a expedia coletul tau.
Comenzile telefonice pot fi plasate la urmatoarele numere de telefon: 021.555.3304
Pot ridica un produs de la sediul YoYo Factory?
Da, comenzile plasate pot fi ridicate de la sediul nostru. Astfel nu vei mai plati transportul produselor in cazul comenzilor sub 200 lei si le poti avea in aceeasi zi.
Sediul nostru este localizat in:
Sema Parc - Langa statia de metrou Petrache Poenaru
Splaiul Independentei nr. 319, sector 6, Bucuresti
Programul de lucru: Luni - Vineri: 9:30 - 17:30
Pentru a plasa o comanda cu ridicare de la sediul nostru, la zona de Livrare alege Bucuresti sau Ilfov, astfel va deveni vizibila optiunea de Ridicare de la Sediu.
Ce este AWB-ul?
AWB-ul este un cod unic care identifica coletul tau si care poate fi folosit pentru a afla, in orice moment de la emiterea lui, stadiul livrarii sale, de la preluare de catre curier pana la destinatie.
Cum pot verifica unde se afla coletul meu?
Expeditia coletelor se face prin intermediul FAN Courier și GLS, in functie de ora la care a fost plasata comanda si de adresa de destinatie. In momentul in care coletul tau a fost pregatit, vei primi pe mail un AWB si un link de urmarire in platforma curierului ales. Prin introducerea AWB-ului in link-ul de urmarire, poti vedea in ce stadiu de livrare este coletul tau.
Pentru comenzile expediate prin Sameday, trebuie sa introduci AWB-ul asociat comenzii tale aici: https://sameday.ro/
Pot anula o comanda plasata pe site?
Da, o comanda plasata pe site-ul YoYo Factory poate fi anulata in orice moment, inainte de livrare.
Va rugam sa tineti cont ca daca o comanda a fost expediata, YoYo Factory, respectiv Ennova Trading & Development, va plati pentru transportul si returul acesteia la sediul nostru. Ne rezervam dreptul, in cazul in care sesizam anulari de comenzi sau nepreluari repetate (peste 2 anulari / nepreluari) de la o anumita persoana, sa solicitam plata in avans a comenzii plasate, iar in caz de retur sa oprim taxa de transport din suma platita.
In cazul anularii unei comenzi platite cu cardul, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.