Se pot ridica produse din Bucuresti in afara programului de lucru?
In mod normal, produsele comandate trebuie ridicate de la sediu in timpul programului de lucru, de luni pana vineri, in intervalul 09:00-18:00. Pentru a discuta despre posibilitatea livrarii produselor in afara programului de lucru, te rugam sa ne contactezi telefonic (la numarul de telefon: 0754 335 386) inainte de sau imediat dupa plasarea comenzii. Clientii nostri fideli stiu ca exista exceptii de la aceasta regula, dar nu putem confirma ca se va putea realiza in cazul fiecarei comenzi.
Ce este AWB-ul?
AWB-ul este un cod unic care identifica coletul si care poate fi folosit pentru a afla, in orice moment, stadiul livrarii sale, de la preluarea de catre curier pana la destinatie.
Cum pot verifica unde se afla coletul meu?
In momentul de fata, toate livrarile in tara se fac prin intermediul FAN Courier. Pentru a putea afla unde se afla coletul tau, trebuie sa introduci AWB-ul asociat comenzii aici: http://www.fancourier.ro/tools/awb-tracking/
Cum pot verifica zona in care se afla resedinta mea?
Pentru orasele din zona 1 de livrare a Fan Courier tariful pentru livrarea coletului este de 15 Lei (gratis pentru comenzile cu o valoare minima a comenzii de 198 Lei). In schimb, daca orasul destinatie nu este in zona 1, se va plati livrarea in functie de numarul de km exteriori. Pentru a te asigura ca transportul coletului nu implica costuri suplimentare poti verifica aici: http://www.fancourier.ro/tools/cautare-localitate/.
Daca la kilometri suplimentari este trecut “0” atunci transportul se incadreaza in suma mentionata mai sus. Daca, in momentul pregatirii comenzii dumneavoastra, descoperim ca tariful este mai mare decat cel agreat, te vom contacta telefonic pentru a te informa cu privire la noul tarif de expeditie si pentru a gasi impreuna varianta cea mai eficienta de livrare.
De ce intarzie coletul meu?
In perioadele foarte aglomerate precum lunile noiembrie si decembrie, coletele expediate pot suferi intarzieri din cauza gradului ridicat de incarcare al curierilor. Sugestia noastra este ca, in momentul in care primesti AWB-ul asociat comenzii tale, sa verifici online pe http://www.fancourier.ro/tools/awb-tracking/ sau sa verifici telefonic momentul estimat al livrarii coletului tau.
Din nefericire, din momentul in care noi predam coletele catre curieri, noi nu putem grabi procesul de livrare in niciun fel.